pondělí 20. července 2015

Výročí svatby

Včera jsme s Honzou oslavili první výročí naší svatby. Pamatuji si, že před rokem bylo velice podobné počasí, ale nám to vůbec nevadilo. Svatbu jsme měli v přírodě ve mlýně a byla to ta nejlepší párty, na které jsem kdy byla. Hned bych si celý den zopakovala.


Rok nám utekl jako voda a máme tu výročí. Juchů! Říkala jsem si, že by bylo pěkné dodržet takovou tu tradici, kdy se každý rok slaví určitá svatba (bavlněná, papírová, kožená) a podle toho se dávají dárky. Samozřejmě jsem se nikam nepodívala, jaké že to je to první výročí a vymyslela jsem, že to je určitě papírové. Má to svoji logiku. Nadšeně jsem tedy Honzovi řekla, že slavíme papírovou svatbu a bylo by pěkné si vyměnit papírové dárky. Ne, opravdu jsem neměla na mysli peníze. Až potom co jsme se vzájemně obdarovali knížkami, které vám v tomto článku chci ukázat, jsem zjistila, že první výročí je bavlněné. Holt nebudou nové kapesníky ani utěrky. Papírové je až výročí druhé a tak se za rok znovu můžu těšit na nějakou pěknou knížku.

Čím jsme se tedy obdarovali? Já jsem dostala kuchařku Tajemství syrové stravy od Secret of raw. Je plná super receptů od polévek, salátů, hlavních chodů až po dezerty. Při jejím listováním jsem usoudila, že opravdu nutně potřebuji sušičku a  spiralizér by se také hodil. Takže původní plán, koupit si k vánocům tablet, padá a bude se šetřit na dobrou sušičku. Loni jsem tablet oželela kvůli mixéru, tak soudím, že ho vlastně asi ani nepotřebuji.


Honzovi jsem dala knížku Nahý bojovník od Pavla Tsatsoulina, která se zabývá budování síly. Pavel Tsatsouline je ruský odborník na sílu a bývalý instruktor speciálních jednotek. Knížku jsem zatím lehce prolistovala, tak vám o ní napíšu více, až si ji pročtu.


Co teď zrovna čtete vy? A čtete rádi o sportu?

2 komentáře:

  1. Moc gratuluji k výročí :)
    Tajemství syrové stravy musím také někde sehnat :)

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji. Tajemství syrové stravy je opravdu super. Už jsem vyzkoušela dort a je výborný.

    OdpovědětVymazat