sobota 11. července 2015

Jak si cvičím

Od slavného výletu po naší krásné zemi, o kterém jsem psala zde, jsem cvičení trošku zanedbávala. Jak jste si možná přečetli, mé palce výlet nezvládly a rozhodly se zbavit nehtů, takže letní sandálky letos neunosím, jelikož pohled na mé nohy by leckoho zbavil příčetnosti. Ještě k tomu ty palce bolely tak, že jsem se sotva ploužila. Nic méně můj cvičební plán, který mám tak chytře umístěný, že kolem něj denně x krát projdu, mě rozhodně nenechal chladnou a donutil mě alespoň trochu cvičit. Můžu se tedy pochlubit s malým pokrokem. Vezměme to však popořádku.

Shyb

Dělám denně 5 shybů s nadhmatem a 2 s podhmatem s tím, že začínám na bedně, takže mám hrazdu jen pár cm nad hlavou. U nadhmatu se nic výrazně nezlepšilo, ale s podhmatem zvládnu udělat shyb z nižší bedny a myslím, že za pár dní bych ho zvládla i ze země. Juchů!




Stoj na hlavě

O stoj na hlavě se pokouším alespoň 3x denně. Nyní ho dokážu udělat v pohodě u stěny a s pokrčenýma nohama i bez stěny. Budu tedy trénovat už jen bez stěny a snad brzo budu moct přejít k trénování stojky.

Vrána

Zde pořád bojuji. Je to pomalinku lepší, ale ve vráně vydržím zatím jen vteřinku. Pokračuji tedy v plánu trénovat vránu 5x denně. Už se moc těším, až ji jednou pokořím.

Pokračuji také v dřepovací výzvě, o které jsem psala zde. V dřepu se nyní cítím pohodlněji, takže výzva plní svůj účel. Opravdu se pro mě z dřepu stala odpočinková pozice, i když jsem ze začátku tomu moc nevěřila.

Kromě tohoto plánu chodím stále 2x týdně na kettlebell a také doma zkouším jiné cviky, ale ne systematicky. Dneska jsem například po asi 15ti letech udělala hvězdu. Nebyla vůbec povedená. Byla celá nakřivo, ale překonala jsem ten strach a pokusila se o ni a to považuji za největší úspěch dnešního dne. Nic světoborného, ale bude se mi s tím pocitem dobře usínat.

A jak vy překonáváte své limity? Zkoušíte nové věci? 





2 komentáře:

  1. To tedy tleskám! Jsi dobrá. Já mám zatím v plánu zvládnout shyb bez dopomoci, ale jelikož mám podstatně silnější spodní část těla, jde to těžko. Ale nevzdávám se! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám také spodní část těla silnější a vím, jaký je to problém. Doporučuji vyzkoušet udělat shyb ne přímo z visu ale postavit se třeba na nějaké schůdky nebo bednu a začínat s pokrčenýma rukama. Z visu shyb také zatím neudělám, ale pomocí schůdků na tom pracuji. Držím palce, ať první shyb přijde co nevidět.

      Vymazat