pondělí 27. července 2015

O starých cílech a nových cestách

Jsou to již dva týdny, co jsem zde na blogu naposled shrnula své cvičební pokroky. Za ty poslední týdny se ovšem nejednalo o žádné převrtané pokrokry, ale spíš bych svůj progres popsala jako úkroky stranou až přešlapování na místě. Cíle týkajicí se shybů, stoji na hlavě a vrány mám pořad ve své hlavě i srdci. Cesta za nimi je však mnohem klikatější, než se naprvní pohled zdálo.


Pokud se nacházíte v naší krásné zemi, určitě vám neunikly závratné teploty, které tu panovaly. Byla jsem i ráda, že doma nemáme teploměr, protože bych asi psychicky nezvládla pohled na teplotu uvnitř našeho panelového bytu. Mělo to vlastně jednu výhodu, mohla jsem si cvičit hot jógu v pohodlí vlastního obýváku a nemusela za ní draze platit ve fitku. Vysoké teploty mě nakonec přiměly pozměnit cvičební program, jelikož hot jóga ani hot posilování a natož hot kettlebell se každý den cvičit nedají. Začala jsem tedy chodit večer s manželem, když poklesly teploty, na venkovní workoutové hřiště, které nám město postavilo téměř za barákem. 

Na hřišti jsem se většinou věnovala posilování horní poloviny těla. Každý trénink jsem udělala sérii shybů s dopomocí, tricepsové kliky na bradlech, a přítahy z lehu k nízké hrazdě. Pak jsem trénovala přípravu na jednonožní dřep a zkoušela různá cvičení na rovnováhu. Nakonec jsem posledních pár minut zkoušela hvězdu a stojku. Moc se těším až si sem budu moc napsat, že jsem hvězdu i stojku zvládla, ale tato chvíle ještě nenastala. Doufám však, že se blíží. 

Na cvičení na hřišti si k dnešnímu dni zakládám notýsek, do kterého si budu psát tréninkový plán. Takovéto notýsky máme na kettlebellu a musím říst, že je velice motivující si sešitem zalistovat a prohlédnout si svoji cestu. Občas zapomínám, kde jsem začínala a mám spíš tendence se srovnávat se vzdáleným ideálem, ke kterému mám opravdu velice daleko. Pak mám chuť se na cvičení vykašlat, jelikož nevidím žádné zlepšení. V notýsku mám ale modře na bílém, kde jsem byla před půl rokem a kde jsem teď. A to mě motivuje jít každý den znovu cvičit a prozkoumávat možnosti svého těla. 

Vedete si tréninkové deníčky? A jak jste zvládali cvičení během posledních extrémně teplých týdnů?

1 komentář:

  1. Také mám přání udělat jednou shyb, stojku a vránu (a mnoho dalších věcí :D ) Ale je pravda, že myslet na to je jednoduché, horší je ta cesta. Mooc držím palce, ať se ti podaří! :)
    Přemýšlím, že si taky založím nějaký deníček, kde si budu zapisovat své tréninky :) Hodně jsi mě teď namotivovala :)

    OdpovědětVymazat