neděle 7. června 2015

Jak se chia pudink dostal na tatami?

Pokud jste náhodou narazili na tento blog, tak si možná říkáte, proč právě chia pudink a proč je na tatami? Chia pudink a tatami reprezentují dvě oblasti, o kterých chci psát na tomto blogu.


Chia puding jsem vybrala jako statečného zástupce dobrého a zdravého jídla. Abych řekla pravdu, vaření pro mě donedávna bylo spíš nutností než radostí. Ve svých 22 letech jsem byla ráda, že jsem uměla uvařit celkem obstojně zelňačku. Pak už jsem uměla snad jen topinky a vajíčka. Vaření mě tenkrát opravdu nebavilo. Zlom přišel v momentě, kdy jsem se stala vegankou, což už bude téměř rok. Najednou jsem musela v kuchyni trávit mnohem více času a k mému překvapení jsem našla v přípravování jídla pouze z rostliných zdrojů neskutečné potěšení. Tahle radost je jednou z věcí, se kterou bych se moc ráda podělila se světem. Chtěla bych ukázat, že uvařit chutné veganské jídlo může být velice snadné, rychlé a také zábavné. Jo a málem bych zapomněla na to nejdůležitější! Samozřejmě, že toto jídlo je také zdravé.

A teď tatami. Jak se chia pudink dostal na tatami tu raději psát ani nebudu. Ale jistě všem důvtipným čtenářům došlo, že tatami zde zastupují sport, cvičení, no prostě pohyb, který je mojí druhou velkou vášní. Pohyb znamená život. Už od mala, asi tak od 4 let, jsem se pravidelně věnovala nějakému druhu sportu. Moc děkuji svým rodičům, že mi dali do života tento skvělý návyk. Ovšem jak stárnu (ten první šedý vlas mám chuť vytrhnout) je na cvičení méně času a nebo lépe řečeno, je lákavé ze svého dne jako první vyškrtnou cvičení. Mám celkem náročnou práci a často se ji věnuji i po večerech nebo víkendech, přesto se snažím si na cvičení čas udělat. O cvičení bych zde tedy chtěla psát ani proto, abych motivovala někoho z vás (ale třeba se mi to také povede), ale abych motivovala zejména sebe.

Teď už víte, na co se zde můžete těšit!

1 komentář:

  1. Za vysvětlení nadpisu jsem opravdu ráda! :D Tatami mi bylo naprostou záhadou... :)
    Měj se hezky! :) štěpánka Corculum♥

    OdpovědětVymazat