úterý 23. června 2015

Jsem zpět ve starých kolejích

Tak jsem se vrátila z Finska. Vlastně jsem se vrátila už před týdnem, ale až teď jsem najela zpátky do starých kolejí. Jsem ráda, že se mi po celý pobyt ve Finsku dařilo každé ráno cvičit půl hodinky jógu a párkrát týdně odpoledne si lehce zaposilovat s vlastní vahou. Bylo to lepší než drátem do oka, ale nenahradilo mi to pravidelné tréninky s kettlebellem, na které jsem chodila pravidelně půl roku. O kettlebellu chystám samostatný článek, kde se o něm dozvíte vše i to, co byste možná vědět ani nechtěli. O co jsem se chtěla ale podělit je to, že jsem dnes na trénink vyrazila (přemohla svoji lenost) a i přes počáteční obavu, že jsem ztratila veškerou sílu a že si kouli hodím na hlavu, jsem si dobře zacvičila. 


Dnes si tedy zasloužím pašáka a věřím, že i vy jste dnes udělali pro sebe něco, za co si pochvalu zasloužíte, tak vám jednu také posílám.

Žádné komentáře:

Okomentovat