pondělí 25. května 2015

Takové to ranní týrání

Agh budík zvoní. Jsem již pár desítek minut vzhůru, ale kdo by vstával před budíkem. Včera večer jsem si přece slíbila, že se budu moct vyspat až do sedmi a tak se až do sedmi v posteli převaluji a přemýšlím. Ne, nechce se mi, ale půjdu. Už tomu bude víc jak měsíc, kdy jsem se začala ráno sprchovat ledovou vodou. Jenže poslední týden jsem s tím přestala, jelikož jsem odjela na stáž a tím získala spoustu výmluv proč si zrovna ledovou sprchu nedat. S tím je teď konec. Pevná vůle : lenost 1:0.



V hlavě si opakuji všechna pozitiva, která ledová sprcha tělu přináší: „Budu mít super imunitu, zrychlí se mi metabolismus, svaly lépe zregenerují, tělo se detoxikuje a v neposlední řadě posílím ten nejzáludnější sval a to pevnou vůli.“ Přesvědčování dnes nezabírá a tak raději mozek na chvilku vypínám a pouze na autopilota zamířím do koupelny.

Ledovou vodou si nejdřív začnu sprchovat nohy a pak se postupně osměluji. Cítím jak se mi vlivem chladu prohlubuje dech, cítím jak mi buší srdce a jakmile jde do tuhého, což znamená, že přišla řada na záda, tak si začnu zpívat. Poprvé mě tato moje spontánní reakce samotnou překvapila, ale je to super metoda jak se uvolnit a prostě si tu situaci užít. Od tohoto momentu je pak všechno už jen lepší a vlastně si můžu říct, že mě s největší pravděpodobností nic horšího ten den nepotká.




Co na ledové sprše miluji je ten pocit, že jsem to zvládla, teplo, které okamžitě zaplaví celé tělo, a bdělost, kterou bez sprchy získám většinou až kolem oběda a to není jisté. Dnes mám tedy splněno a můžu vyrazit čerstvá do nového dne. Zítra ráno to však bude nový souboj sama se sebou, ale věřím, že se opět přemůžu.


Vyzkoušeli jste někdy se hned po ránu osprchovat ledovou vodou? Jestli ne, tak tomu dejte šanci, ale vydržte minimálně dva týdny bez jediného vynechání ;).









Žádné komentáře:

Okomentovat