sobota 30. května 2015

Ráno dělá den!

Nejsem ten typ člověka, který ráno na sebe rychle hodí oblečení, proběhne koupelnou a v rekordním čase vybíhá z bytu. Já pro sebe potřebuji minimálně hodinu. Mít od probuzení pocit, že musím rychle spěchat, je pro mě ideální způsob, jak si zkazit celý den.



  Jak tomu tak bývá, jsou si má rána velice podobná. O mé úchylce (ledové ranní sprše) jsem psala posledně. Druhá věc, bez které se můj začátek nového dne neobejde, je jóga. Nechce se mi tomu ani věřit, ale dneska je to už půl roku, kdy jsem s ní začala. Nebýt úžasné a sympatické trenérky jógy, jejíž videa jsem našla na YouTube, asi bych nikdy tak dlouho nevydržela. Tou zmiňovanou trenérkou je Adrien a její videa naleznete zde. V lednu 2015 připravila akci 30 Days of Yoga, kdy každý den nahrávala nové cvičení, což mi pomohlo si vytvořit tuto ranní rutinu. Vzpomínám si, jak jsem se ráno vždycky těšila jako malá na nové video.



Od ledna jsem všechna videa odcvičila několikrát, ale mám mezi nimi své favority, ke kterým se pořád vracím. Pokud cítíte, že by vám trošku protažení udělalo dobře, určitě jógu s Adrien vyzkoušejte. A pokud myslíte, že to pro vás není, tak to vyzkoušejte taky a nechte se překvapit.


Žádné komentáře:

Okomentovat