úterý 17. listopadu 2015

Opět na cestách

Zdroj: unsplash.com
Jsem na pět týdnů pracovně ve Finsku a jak se dalo čekat, první týden jsem se ke cvičení pořádně ani nedostala. Snad ne že by nebyl čas, ale spíš nebyl plán. Nevím jak to máte vy, ale já jsem nejproduktivnější, když si napíšu na papírek jaké cviky chci trénovat a večer si to pěkně odškrtám. Pokud nemám jasný plán, tak se ani k cvičení často nedostanu. Je tedy čas si na následujících pár týdnů ujasnit, co chci trénovat a pustit se do toho. Chtěla bych si stanovit pár cílů a pokust se jich do Vánoc dosáhnout.

Je tu však jeden problém. Nemám tady žádné vybavení na cvičení. Žádná hrazda (i když mi přijde, že by to měla být povinná výbava do každé domácnosti) ani žádný kettlebell (koukala jsem i pod postel a očividně to také není ještě standardní výbava. Mohla bych zajít do posilovny, jenže platit drahé vstupné jen abych se pověsila na hrazdu se mi opravdu nechce. Holt nebudou žádné shyby ani vis.

Na co se tedy v následujících týdnech zaměřím?

1. Provaz

Je to už víc než 10 let, kdy jsem byla schopná provaz udělat. Nedávno jsem ho zkoušela a nejsem na tom úplně špatně a myslím, že do Vánoc ho určitě natrénuji.

2. Most ze stoje

Most ze stoje, pokud mě má chatrná paměť neklame, jsem nikdy neudělala. Klasický most ze země trénuji celkem často a cítím, že je čas se posunout na další level.

3. Tuck planche

Pokud bych si k Vánocům mohla přát pouze jedinou „věc“, byla by to schopnost udělat tento cvik. Přijde mi, že nemám žádné svaly, které jsou potřeba k tomu, abych zvedla nohy ze země. Ať zatínám cokoliv, nohy jsou pořád na zemi, jako by mi snad ani nepatřily. Uvidíme jestli to zlomím.

4. Dřep na jedné noze "pistole"

Dřep na jedné noze vlastně zvládám, ale není to ukázkové provedení a zatím udělám jen jeden. Mým cílem do Vánoc je udělat 5 výstavních dřepů v kuse na jedné noze.

5. Stoj na předloktí

Posledně, když jsem psala tento plán, byl tam zahrnut stoj na hlavě, který si už můžu odškrtnout. Ještě je trošku nejistý, ale zvládám ho. Posouvám se tedy dál v zbavování se strachu z pozic s hlavou dolů a jdu na stoj na předloktí. Zatím z něj mám strach, jako kdysi ze stoje na hlavě.


To jsou tedy moje plány na cviky, které si nadělím pod stromeček. Snad sem budu moci o Vánocích napsat, že jsem je všechny zvládla, a pochlubit se i s fotkami.

Žádné komentáře:

Okomentovat